רישיון ללשכה פרטית / השמה
כל מה שצריך לדעת
כל מה שרציתם לדעת
רישיון ללשכה פרטית / השמה
לשכה פרטית או משרד השמה עוסקים במציאת עובדים עבור מעסיקים ובהשמת עובדים במקומות עבודה. מדובר בתחום חיוני בשוק העבודה הישראלי, שדורש רישוי מפורש ממשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. פעילות בתחום זה ללא רישיון מהווה עבירה על החוק ועשויה לגרור סנקציות משמעותיות.
כדי להקים ולתפעל לשכה פרטית כחוק, יש צורך לעמוד בתנאים ברורים שנקבעו על ידי המדינה, להגיש מסמכים רלוונטיים ולעבור הליך בירוקרטי שמחייב דיוק, הבנה וידע מקצועי.


פנו אלינו עוד היום
אם אתם מתכננים לפתוח משרד השמה או לשכה פרטית – אל תעשו זאת לבד. תנו לנו לדאוג עבורכם להכול. יחד נבנה עבורכם תהליך רישוי מקצועי, בטוח וחסכוני בזמן.
מה כולל הליך הרישוי?
הליך קבלת הרישיון מחייב:
-
פתיחת תיק במשרד העבודה והגשת בקשה פורמלית
-
הצגת מסמכים כגון חוזים לדוגמה, טפסי תשלום שכר תיווך, ביטוחים רלוונטיים
-
עמידה בדרישות מקצועיות וניסיון נדרש
-
התחייבות לשמירה על כללי אתיקה ואיסור גביית תשלום מהעובדים
-
לעיתים יידרשו אישורים ממשרדים נוספים, בהתאם לאופי הפעילות
